Professionelt værksted siden 2002 - Med 283774 udførte reparationer!
Partner login Forretningsbetingelser Kontakt Tlf. 7022 3345
Læs vores Mobildoktorens forretningsbetingelser her.
Apple reparationer
Apple reparationer
Se priser
Samsung reparationer
Samsung reparationer
Se priser
Nokia reparationer
Nokia reparationer
Se priser
LG reparationer
LG reparationer
Se priser
Sony reparationer
Sony reparationer
Se priser
Microsoft reparationer
Microsoft reparationer
Se priser
OnePlus reparationer
OnePlus reparationer
Se priser
Huawei reparationer
Huawei reparationer
Se priser
Google reparationer
Google reparationer
Se priser

Vælg mobiltelefon

Forretningsbetingelser

Læs nedenstående grundigt igennem:

Hvilke telefoner kan jeg sende til Mobildoktoren?

Mobildoktoren reparerer alle typer af mobiltelefoner på regning. Du vil derfor, inden for kort tid, modtage et tilbud på reparation. Ønsker du mobiltelfonen retur uden reperation koster det 325 kr. inkl. moms + evt. returfragt.

Reparations procedure

Hvert anlæg undersøges af en tekniker, som bedømmer mobiltelefonen. Et tilbud vil derefter blive fremsendt til din email, eller pr. sms. Er det ikke muligt, at reparere anlægget som følge af den uhensigtsmæssige brug, vil det koste 325 kr. inkl. moms + evt. returfragt i teknikerundersøgelses omkostninger, at få anlægget returneret.

Mobildoktoren beholder anlægget i tre uger efter ekspedition. Er der stadig ikke svaret på tilbud inden udløbet af dette tidsrum, forbeholder Mobildoktoren sig ret til, at skrotte anlægget. Jf. §33 og §34 i købeloven.

Svar udbedes inden for 3 måneder ved tilbud

Når et tilbud er fremsendt vil anlægget blive bevaret i 3 måneder. Bliver tilbuddet ikke besvaret inden for denne periode vil anlægget blive lagt til skrotning.

Gem dine data

Tag en backup inden indsendelse, eller benyt dig af vores backup tjeneste, hvor vi foretager backup for dig. Dette koster fra 200 kr. inkl. moms. Vi garanterer kun for kontakter og kalender. Mobildoktoren kan ikke hæftes for mangel på f.eks. billeder.

Simkort må ikke indsendes med til reparation. Sker dette alligevel kan Mobildoktoren ikke gøres ansvarlig for misbrug eller bortkommet simkort.

Forbehold

I meget få tilfælde sker det at vi modtager telefoner der er så hårdt medtaget, vi må konstatere at det ikke er nok at udføre den valgte reparation, men at vi kan konstatere at telefonen er totalskadet, når vi udfører vores udgangstest. I de tilfælde er der ikke noget at gøre, og vi må konstatere at telefonen ikke er til at redde. Skulle det ske, bliver vi nødt til at fakturere 325 kr. inkl. moms for den tid vi har brugt på reparationen, samt evt. returfragt hvis du ønsker telefonen retur. Men vi foretager os naturligvis ikke noget, før vi har talt med dig.

Retur fragt

Privat: 49 kr. inkl. moms. Leveres med GLS pakkepost uden omdeling.
Erhverv: 49 kr. ekskl. moms. Leveres med GLS pakkepost på adressen.

Garanti

Mobildoktoren tilbyder 3 måneders garanti på monterede reservedele og udførte reparationer. Dertil kommer at der også kun ydes 3 måneders garanti på ombyttede (SWAP) telefoner.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på telefon 70223345 eller sende en mail til kundeservice@mobildoktoren.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Åbningstider
Mandag - Torsdag: 8.30 - 16.30
Fredag: 8.30-16.00